Windows 10 350 Milyon Cihaza Ulaştı !

Şimdiye kadarki en iyi Windows olan Windows 10’dan yeni bir başarı daha geldi. Ve 350 Milyon Cihazı Geçti !

 

Windows 10 350 Milyon Kullanıcıyı Geçti

 

An itibariyle Microsoft’un yeni işletim sistemi 350 milyon cihazda yüklü durumda. Kullanıcılarına bu önemli gelişmeyi bir e-posta göndererek duyuran Microsoft bununla birlikte işletim sistemi için gelecek olan yıl dönümü büyük güncellemesinin bilgisini de paylaştı.Gerçekleştirdiği Windows 10 dağıtım politikasından olsa gerek geçen yıl duyurduğu işletim sistemi hızla yayıldı ve bugün artık Dünya’da 350 milyondan fazla cihazda kullanılıyor.

 

Ücretsiz Yükseltme İçin Son 4 Gün!

Eğer Windows10’dan farklı bir işletim sistemi kullanıyorsanız ve mevcut işletim sisteminizi ÜCRETSİZ yükseltmek istiyorsanız son 4 gününüz kaldı. Ola ki 29 Temmuz’dan sonra yükseltmeye karar verirseniz mevcut işletim sisteminiz ne olursa olsun lisans ücretini ödemek zorunda kalacaksınız.Birçok kişi için konu bulanık olsa da sistemin 29 Temmuz’dan önce yüklenmesi durumunda ona tamamen ücretsiz sahip olacaksınız.

 

Microsoft’un Yeni İşletim Sisteminin Yıl Dönümünde Büyük Güncelleme

İşletim sisteminin yıl dönümü büyük güncellemesi 2 Ağustos’ta bütün dünyada eş zamanlı olarak yayınlanacak.Bu büyük güncelleme ise birçok yeniliği beraberinde getiriyor.Artık sistem Hello, Edge ile entegre çalışacak.Parmak izi tarayıcı, iris tarayıcı yada yüz tarama sensörlerine sahip bilgisayarlar artık bu komponentleri güvenlikleri için tam anlamıyla kullanabilecek.Daha fazla güvenlik duvarıyla ve daha iyi çalışabilme becerisiyle donatılmış Windows Defender ve Edge tarayıcı için güç tasarrufu modları güncelleme ile gelen diğer yeniliklerden.Ayrıca Edge artık daha az RAM ve CPU kullanacak.

 

Microsoft bu işletim sistemini biraz zorla yükletmiş olsa da bir çok kullanıcı kendi isteğiyle geçti. Sizin düşünceniz nedir ? Sizce bahsedildiği kadar iyi bir sistem mi ?

Author: Emirhan Dogan

Teknoloji / Sinema / Müzik / Web Tasarım / Yazar

Leave a Reply

