Windows ve Android Samsung Telefonlarda Birleşiyor !

Windows ve Android işletim sisteminin birlikte kullanılması adına Samsung tarafından yeni bir patent başvurusu yapıldı.

 

Windows ve Android Samsung Telefonlarda Birleşiyor

Bugüne kadar mobil sektörde Windows, IOS veya Android işletim sisteminden biri tercih edilirken, Samsung bu konuda bir ilki gerçekleştirmek istiyor. Elde edilen bilgilere göre Windows ve Android işletim birilikte kullanılacağı yeni bir cihazın geleceği öğrenilirken, bu cihaz ile birlikte kullanıcılar iki farklı işletim sistemini kullanabilecek. Bu konuda Samsung’un başarıya ulaşacak olması ise mobil sektörde yeni bir dönem başlatabilir.

Windows ve Android işletim sisteminin beraber kullanılması adına Samsung tarafından yeni bir patent başvurusu yapılırken, özelikle Galaxy modellerinde iki sistem arasında geçişin kısa süre içersinde yapılabileceği ve kişilerin isterse Windows isterse de Android işletim sistemini kullanabileceği belirtildi.

Sizce nasıl yapacaklar bu sistemi ? Yaptılar diyelim acaba tutacak mı ? Düşünceleriniz neler ?

Author: Emirhan Dogan

Teknoloji / Sinema / Müzik / Web Tasarım / Yazar

Leave a Reply

